Lihaskunto

Rasvanpoltto
ohjaajan ja musiikin vauhdittama kiertoharjoittelutunti kuntosalilaitteilla. Tunnin tarkoitus on polttaa rasvaa, joten tahti on sen mukainen. Tunti sopii, jos tavoitteena on kiihdyttää aineenvaihduntaa ja saada rasva liikkeelle!

Pallojumppa
tunnilla jumpataan isojen jumppapallojen kanssa ja kehitetään monipuolisesti lihaskuntoa.

Kiinteytys
Tunnilla tehdään helppoja askelluksia sykkeen kohottamiseksi sekä kehoa muokkaavia lihaskuntoliikkeitä. Sopii hyvin myös aloittelijoille.

Kahvakuula Kevyt 45 min
Toiminnallista treeniä kahvakuulien kanssa, jossa kehitetään voimaa, tasapainoa, kestävyyttä ja nopeutta. Tahti on hieman hitaampi ja palauttavat tauot pitempiä kuin peruskahvakuulatunnilla. Tunti sopii esim. aloittelijoille, ikääntyville ja ikääntyneille.

Kahvakuula
toiminnallista ja vauhdikasta, ja ennen kaikkea hauskaa treeniä kahvakuulien kanssa! Tunnilla kehität voimaa, tasapainoa, kestävyyttä ja nopeutta. Erittäin tehokasta koko kropalle.

TRX-Core
Tällä TRX-tunnilla keskitytään keskivartalon vahvistamiseen.

TRX-Start
Tunnilla käydään läpi TRX-harjoittelun perusliikkeitä ja tutustutaan lajiin.

TRX
kokovartalotreeni, jossa käydään läpi TRX harjoittelun peruskuvioita omaa vartaloa vastuksena käyttäen.  Hiotaan samalla tekniikkaa ja haetaan voimaa TRX-Core -tunnille.

RPV Reisi-Peppu-Vatsa
Tunnilla keskitytään reisi-, pakara- ja vatsalihasten vahvistamiseen. Erittäin tehokas tunti!

Kuntonyrkkeily
Monipuolinen haastava kokonaisuus, jossa käydään koko keho läpi. Kuormittaa koko liikuntaelimistöä, kehittää nopeutta, voimaa ja reaktioita. Alussa pitkät alkulämmittelyt. Nyrkkeily ehkäisee tehokkaasti niska-, hartia- ja selkäkipuja ja parantaa aineenvaihduntaa. Tunnit koostuvat pariharjoittelusta ja kunto-osiosta jossa yhdistellään lyönti- ja potkuharjoituksia kuntonyrkkeilytyyliin. Tunneilla ei ”sparrailla” tai lyödä ketään joten se sopii kaikille!

Plyometric Workout
Tälle vauhdikkaalle tunnille tarvitset itsesi lisäksi hyvät kengät ja räjähtävää energiaa. Harjoitukset koostuvat hikeä pintaan piiskaavista hyppy-, loikka- ja koordinaatioyhdistelmistä. VAROITUS: Ei vasta-alkajille. Emme myöskään suosittele henkilöille, jotka eivät halua reisi-pakara-aluetta tiukkaan kuntoon tai ponnistusvoimaa lisää.

Crosstraining UUSI!
Crosstraining tunnilla kilpailet itseäsi vastaan. Toiminnallista ja erittäin monipuolista treeniä. Tunnit koostuvat alkulämmittelystä, tekniikka-/voimaosiosta  ja sykettä nostavasta harjoituksesta, jossa voit ottaa itsestäsi kaiken irti.









Olemme jakaneet liikuntamme kolmeen linjaan: vihreä - oranssi - punainen.

= Vihreä linja on tarkoitettu niille, jotka eivät ole liikkuneet paljon tai liikunnan harjoittamisesta on aikaa.

= Oransilla linjalla parhaimmat tulokset saavat ne, jotka ovat jo liikkuneet ja saavuttaneet kohtalaisen pohjakunnon.

= Punainen linja on niille, jotka haluavat liikuntakokemukseltaan extremeä ja haastetta.


Hyvinvointikeskus Hytke | Maaherrankatu 21 | 044 0279518 | info(at)hytke.fi  | Blogi
Powered by Smart Kotisivutyökalu