Kehonhuolto

Pilke
Tunti on erityisesti keskivartalon syvien lihasten vahvistamiseen keskittyvä kehonhuoltotunti. Se sisältää paljon elementtejä suositusta Pilates-menetelmästä ja vaikutteita myös muista keskivartalon ja lantionpohjan lihaksia vahvistavista kehonhuoltotekniikoista. Suurien toistomäärien sijaan tunti keskittyy liikkeiden oikeaan suoritustapaan. Soveltuu kaikille aloittelevista liikkujista pitkän linjan aktiiviliikkujiin. Ohjaajana Kristiina Norri.

Body&Mind
Tällä tunnilla pääset kehittämään voimaa, liikkuvuutta, kestävyyttä ja mielen harmoniaa. Tunnilla kehosi ja mielesi löytävät yhteyden toisiinsa. Tuntia suositellaan kaikille, eritoten heille, jotka kärsivät selkäongelmista. Ohjaajan Ida Hentunen ja Riina Aallikko

Venyttely
tunnilla huolletaan kehoa pienen alkulämmittelyn jälkeen. Sopii palauttavaksi harjoitukseksi ja toimii myös omana liikkuvuusharjoituksena.

Chi Kung
Chi Kung on kiinalaista terveysliikuntaa, jossa tehdään erilaisia kehoa avaavia ja hoitavia liikkeitä sekä hengitysharjoituksia. Tavoitteena on edistää kehon ja mielen yhteyttä ja tasapainottaa ja rentouttaa kehoa. Harjoitukset sopivat kaikille. Pääohjaajana Sirpa Kasurinen

Astangajooga
Urheilullinen ja dynaaminen joogalaji, joka keskittyy toistuvien liikesarjojen suorittamiseen hengityksen tahdissa. Astangajoogan avulla pyritään terveellisempiin elämäntapoihin ja harmoniseen elämään. Ohjaus englanniksi. Ohjaajana Avinash Rahul

Selkäjooga
Tunti perustuu hathajoogaan, jossa keskitytään enemmän selkään ja niskaa hoitaviin sekä ryhtiä korjaaviin asanoihin sekä opetellaan itsesäätelyn keinoja ja etsitään kehon ja mielen tasapainoa. Kaiken asteisista selkävaivoista kärsivät hyötyvät tästä tunnista. Ohjaajana Merja Lilja.

Hyvinvointikeskus Hytke | Maaherrankatu 21 | 044 0279518 | info(at)hytke.fi  | Blogi
Powered by Smart Kotisivutyökalu